Περιγραφή
Στο μάθημα αυτό παρουσιάζονται οι στρατηγικοί σκοποί και τα μέσα της πολιτιστικής πολιτικής, καθώς και οι φορείς πολιτιστικής διοίκησης στην Ελλάδα την Ευρώπη (Ευρωπαϊκή Ένωση) και τον κόσμο (διεθνείς οργανισμοί με πολιτιστική δράση). Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην χωρική ανάλυση της πολιτιστικής πολιτικής, ειδικά στο αστικό και περιφερειακό επίπεδο. Το μάθημα εμβαθύνει στην δημιουργία της «κουλτούρας των ιδεών», τις πολιτιστικές και δημιουργικές βιομηχανίες, αλλά και ειδικές μορφές της σχέσης του πολιτισμού και της ανάπτυξης, όπως είναι ο αστικός εξευγενισμός και το place marketing. |
|
|||||||
|